Direktlänk till inlägg 2 september 2016

Hej...

Av Elin och Charlie - 2 september 2016 16:10

Ja nu var det ju ett bra tag sedan vi senaste uppdaterade men låt oss säga att "livet kom emellan." 


Charlie är en puppa för tillfället och förbereder sig för vintrern med filtar och varm choklad. Han är mitt i en situation som han ej vet hur han ska hantera. Elin är ledsen för att sommaren är slut och sörjer med filtar och kattgos.

Charlie gråter.

Elin är förtvivlad. 

Katten har smitit ut i regnet.


Det här är anledningen till att vi inte bör blogga. 


Men nu gör vi det ändå #badass #likacoolsomenptolva


Tack och hej Leverpastej (vegetarisk sådan)




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin och Charlie - 20 december 2016 18:15

Denna dag har varit underbar. Vi har vandrart omkring i staden och luktat på gamla böcker. Sådant tycker vi är mys.    Jag har fått en underbar julklapp av Charlie.  Charlie fick ingen. Jag är för snål. och dum, ska ringa min mamma    Men d...

Av Elin och Charlie - 20 december 2016 17:58

Hellu mjölpåsar    Charlie är inte längre någon puppa, vilket är konstigt då vintern faktiskt har kommit och hans situation är löst (för tillfället). Elin är förvånadsvärt glad över vintern men katten är ej här så hon gråter ändå.    Klementi...

Av Elin och Charlie - 5 september 2015 22:25

        Hade en rätt så trevlig dag hos Lovisa idag, vi såg även Thåström live igår men mobilen dog så det blev inte så många bilder :/      Tog även den här bilden, kände mig ganska så cute :3   ...

Av Elin och Charlie - 1 september 2015 20:28

Idag invigde jag och Elin nånting som vi kallar "muffindagen" cx den invigde vi genom att såklart äta muffins ^^       Det var grått och blött men vi hade det mys ändå c:                                                        *Heliga muffi...

Av Elin och Charlie - 1 september 2015 20:16


Har en övervåning full av busiga kattungar, det är ganska så najs        ...

Presentation


Hellu...

Vi uppdaterar inte ofta men vi är rätt så okej ändå
Om du nu frågar oss så att säga

Fråga oss

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards